کد خبر: ۱۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
ستاره تیم ملی اتریش ابراز امیدواری کرد که هم‌تیمی‌های او تلاش می‌کنند در رقابت‌های یورو 2020 خاطره بد گذشته را پاک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصاف تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی در سومین شب از رقابت‌های یورو 2020 با پیروزی 3 بر یک اتریشی‌ها به پایان رسید.

در پایان این بازی داوید آلابا ستاره اتریشی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

وی پس از این دیدار اظهار داشت: خوشحالم که به پیروزی دست یافتیم، ما در این تورنمنت حاضر شده‌ایم تا خاطرات بد گذشته را پاک کنیم.

آلابا درباره پست بازی خود در تیم ملی گفت: در اولین مسابقه تیم در پست دفاع وسط بازی کردم اما به طور کلی من بازیکن منعطفی هستم و هر جا مربی گوید بازی خواهم کرد. من همواره تلاش می‌کنم تا دستورات مربی را به بهترین نحو اجرا کنم و تمام توانم را در زمین می‌گذارم.

ستاره سابق بایرن مونیخ و منتقل شده به رئال مادرید حضور و عملکرد دو گلزن تیمش که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند را ستود.

 

گوران پاندف مهاجم مقدونیه هم درباره دیدار مقابل اتریش گفت: ما نیمه اول خیلی بهتر بودیم اما مشکلی به وجود آمد و ما از نظر بدنی کم آوردیم، اتریش فیزیکی بازی می‌کرد و بازیکنان ما توان بازی را به خصوص در دقایق پایانی نداشتند.

وی افزود: ما در بازی‌های بعدی برخواهیم گشت. مقدونیه برای اولین بار در این مسابقات حاضر شده است و درست است که در این مسابقات تجربه نداریم اما در میدان های دیگر تجربه کسب کرده‌ایم.

پاندف درباره دیدار اوکراین و هلند هم گفت: ما باید کار خودمان را انجام دهیم، ما 3 امتیاز دیدار با اتریش را از دست دادیم و در دیدارهای آینده با تمام توان به میدان می رویم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار